Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza nabór uzupełniający do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Celem naboru jest wyłonienie przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów, które zajmują się działalnością pożytku publicznego w regionie. Termin zgłoszeń został wyznaczony na 30 września 2025 roku. Wnioski mogą być składane zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej.
W ramach naboru, zaprasza się wszystkie organizacje działające na rzecz pożytku publicznego w gminie Cieszyn do zgłaszania swoich przedstawicieli. Ważne jest, aby zgłaszający spełniali wymogi określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. Dodatkowe informacje dotyczące wymagań oraz procedury zgłaszania dostępne są w materiałach towarzyszących ogłoszeniu.
Głoszenie zgłoszeń jest możliwe do 30 września 2025 roku do godziny 15:30. Zgłoszenia należy kierować na adres Urzęd Miejski w Cieszynie lub drogą elektroniczną. Należy pamiętać, że w przypadku przesyłania wniosków pocztą, decyduje data ich wpływu do kancelarii urzędu. Zachęca się zainteresowane podmioty do aktywnego udziału w tym przedsięwzięciu w trosce o rozwój społeczności lokalnej.
Źródło: Urząd Miasta Cieszyn
Oceń: Nabór przedstawicieli do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie
Zobacz Także